Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

S.O.S Szőke lettem!

2014.01.17. 18:29

Majdnem 30 év gesztenye barna hosszú natur hajjal a hátam mögött, első gyermekem születése után, úgy döntöttem, hogy meghülyülök, és 2 szoptatás közben hajat festek. Hogy miért? Pfff...csak! Mindent átgondoltam! Hogyan lesznek a hajamban az átmenetek, milyen új színeket vehetek majd fel, ami jobban néz ki új, csillogó szőke fürtjeimmel és így tovább... Csak azzal nem számoltam, hogy milyen a megítélése egy szőke nőnek manapság. Hát, ja! Milyen is lenne. Olyan! Megyek az úton, mondom magamban, lassítok kicsit mert csúszik az aszfalt. Erre a mögöttem haladó sofőr ledudál az útról, megelőz, majd hangos bitch-ezésbe kezd!!!! A teljesség igénye nálkül idézem: "A kurva anyád, te rohad szőke kurva..." , és ehhez hasonló nyalánkságok. Aztán a boltban sorban állva hallom, hogy a mögöttem, idétlen vonyítással és nyerítéssel röhögő kamasz fiúk dumálnak, hogy "...nézd má' azt a szőke picsát...úgy megfarkalnám!" És ez a két szitu nem az egyetlen volt. Ezen a ponton -hogy iy mondják mifelénk?- köpni, nyelni nem tudtam, és kutattam mélyen az emlékeimben, hogy az elmúlt közel 3 évtizedben, értek-e hasonló attrocitások... A válasz, nem túl meglepő, NEM! Ekkor még csak pár napja volt szőke a hajam. Mi lesz, az elkövetkezendő 3 X-ben. 

A bejegyzés trackback címe:

https://misses.blog.hu/api/trackback/id/tr685752966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása