Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fashion Mommy 1

2014.01.17. 18:29

Szép Szombatot kívánok minden Lánynak, Csajnak, Nőnek, Asszonynak és Boszorkánynak!:)

 

A mai délelőttöt, egy kis szépülésre használtam. A babikámat otthon hagytam az apukájával egy rövid időre. Megetettem, bepelusoztam átöltötztettem szép ruhácskába, és még egy kis játék és éneklés is belefért a reggelbe, majd átadtam a stafétát apucinak. De, hogy hova is indultam?Kozmetikushoz. A jól megérdemelt szombati szépülés következett.  Augusztusi szülésem előtt voltam utoljára kozmetikusnál, így bőrömre már meglehetősen ráfért egy kis "renoválás". Indulás előtt, kicsit "összeraktam" magam. Ami annyit tesz, hogy mosakodás után, megfésültem kócos loboncom, dobtam fel egy kis szájfényt.Sminket nem,  hiszen kozmetikushoz indulta, egy kis parfümöt, nevezetesen Jimmy Choo parfümjét, melyet én Los Angelesben láttam, és illatoztam meg először, ott is szereztem be olcsón. Itthon is lehet kapni, illetve interneten megrendelhető. Az illat fiatalos, és nagyvilági egyben. Szeretem vele indítani a napot. Szóval miután az illat is megvolt, felkapkodtam a ruháimat. Egy sötétkék farmert, egy fekete CK trikót és rávettem egy narancsos-piros színű bő blúzt, melyet félig betűrtem a nadrágba. Erre felkaptam egy barna bőrdzsekit és egy bokacsizmát, melynek színe az övemhez passzolt.  Feldobtam magamra 2 nagyobb aranyszínű láncos karkötőt és indulás. Beugrottam a kocsiba, és már robogtam is a kozmetikus felé. 

 

 

Mikorodermabráziós kezelésre mentem. Ez jótékony hatással bír még a heges, foltos és pattanásos bőrre is.  

 

"A mikrodermabrázió, (más néven bőrcsiszolás) nagy népszerűségnek örvend napjainkban - az elnevezés tulajdonképpen erőteljes peelingezést (radírozást) takar.

 

Mire használható?

Kiválóan  kezelhetők vele az akne (pattanásos bőr), öregedő bőr, ráncok, tág pórusok, mitesszerek, hiper-pigmentáció, hegek, akne hegek, terhességi csíkok (striák) és még sok minden más. A mikrodermabráziót sok más kezelés előtt alkalmazzák, mert megsokszorozza azok hatékonyságát. 

Fajtái:

Alapvetően két fajtáját különböztethetjük meg, attól függően, hogy kristályos- vagy gyémántfejes készülékkel végezik. A kozmetikus a kristályos mikrodermabrázió során a bőr felső rétegén lévő elhalt hámsejteket és bőr-szennyeződéseket a csiszolófej segítségével távolítja el (amely alumínium-oxid kristályokat fúj a

 bőrre, majd vákummal vissza is szívja azokat), amely nemcsak a sérült hámréteget csiszolja, hanem fokozza a bazális réteg vér- és nyirokkeringését is.  

Ezáltal felgyorsul a működőképes és kollagénban gazdag bőrsejtek képződése, amelyek felfelé vándorolva felépítik az új hámréteget. A peeling hatására a bőr tápanyag- és oxigénfelvevő képessége is javul, az alkalmazott hatóanyagok felszívódása többszörösére nő.  A kristályos bőrcsiszolás átvitt értelemben a homokfúváshoz hasonlítható, erőteljes hatás érhető el vele.

Mikrodermabráziós kezelés stimulálja a kollagén és elasztin képződését, ami a feszesebb és fiatalosabb bőrt eredményez. A gyengéd vákuum hatása felüdíti a fáradt izmokat,  mintegy "edzésben tartja" az arcot." 

 

 

 

 

A kezelés nagyjából 20 perc volt, ez persze szalononként változik, és a bőr állapotától is függ. Ezután még egy gyors szemöldokszedés és egy kis arcmasszázs következett. Majd újult erővel roboghattam haza 5 hónapos fogfájós kislányomhoz! :) Összesen, menetidpvel együtt, másfél órát voltam távolt, így bőven haza értem a következő etetés előtt. Mikor beléptem a nappaliba, Apa éppen Lizivel játszott és énekelt. A kiscsajszi meg fülig érő szájjal kacagott. Azt hiszem, ennyit megtehetünk, még mi BabásMamák is!:) Hajrá hölgyek! Heti 1,5 óra magatokra, még egy csecsemő mellet is megoldható. 

Érezzétek jól magatokat! Kiss, Love, Peace and Hug!:)))))

A bejegyzés trackback címe:

https://misses.blog.hu/api/trackback/id/tr255752896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása