Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fashion Mommy in Luxembourg

2014.01.19. 10:33

Szépséges Napot kívánok!

Éppen egy hotelszobában töltöm a délutánt kisbabám társaságában. Lizi éppen szunyókál, így én kihasználtam az időt és olvasgattam kicsit. Ezután egy gyors hajmosás következett a legújabb szerzeményemmel. Hétvégén a fodrászom jelezte, hogy hajam elég ramaty állapotban, így ráférne egy kis törődés. Hát, abból nem jutott neki az utóbbi időben egyáltalán. Így beszerztem egy masszív hajpakolást, amely ápolja az igénybevett hajat. A Kérastase-tól korábban, még nem használtam semmit ezért szkeptikus voltam. A cuccnak borsos ára volt, így aggódtam kicsit. Miután kipróbáltam, nem bántam meg a döntést, hiszen csodákat művelt a töredezett hajammal. Szinte újjá varázsolta a hajvégeket. Legalábbis egy időre megmenekültem az olló sürgetésétől.

Image.jpg

Ezután még volt időm kigondolni, hogy milyen kényelmes szettben megyek ma vacsizni a férjemmel és a babával a  www.bistronome.lu-ba

Nem festem ki magam túlzottan, egy szájhangsúlyos sminket készítek. Púder, pirosító, fekete szemhéjtus és az elmaradhatatlan MAC YumYum Candy collection.

fotó.JPG

Most azonban rohanok, mert úgy tűnik lejárt a Fashion Mommy time. BabyAlice ébren van és jelezte, hogy éhes. Most egy kis szopiztatás, utána beleugrunk valami kényelmes ruhába és irány Apával vacsizni. Holnap végre Szombat, így egy kis városnézés következik, mert Vasárnap már repülünk is haza. 

Kiss and Love and Peace and Hug

P.S: Szánjatok egy kis  időt magatokra is, hiszen boldog Mama egyenlő boldog Baba és mégboldogabb Papa!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://misses.blog.hu/api/trackback/id/tr75765671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása