Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Magic Garden Collection

2014.01.22. 10:17

Hello! 

Csak pár pillanatom van, mert kicsi Babikámnak jön a foga, és olyan rossz hangulata van, hogy nem tudom sokáig magára hagyni. Mindenféle humbukot kipróbáltam már, amit javasoltak a fogzás körüli fájdalom enyhítésére, de eddig a figyelemelterelésen kívül, nem sok minden jött be. Ez nagyjából azt jelenti, hogy 12 órát stand up comedyzni kell BabyAlice-nek. Mese, ének, csörgés-zörgés mindenféle tárggyal, ami a kezem ügyébe akad, ölben ringatás, puszilgatás, hintázás, és a mostani sláger, az "anya idiótán táncol és a copfjával köröz a levegőben, mint a helikopter propellere...." Mindeközben azonban mégis maradt gondolatnyi időm, hogy böngésszek egy kicsit, és csodás handmade baba cuccokra bukkantam.

1524826_3922402635817_329336101_n.jpg

 

A www.lizilabor.hu oldalon találtam meg a Varázskert szundi kollekciót. Takaró, szundikendő, és egy szundielefánt. Elbűvölő, ízléses, és nem tömegcikk. A kislányom imádja, már most. Amikor álmos,  belefúrja a kis arcát a szundiállatkába és "beszélget" vele. Online megrendelhetőek a honlaopn megtalált cukiságok. Egyszerű, gyors, és ingyenes a házhozszállítás. Nagyon kedvesek voltak, felvették velem e-mailben a kapcsolatot, majd személyre szóló kis üzenetet küldtek a rendelésem mellé. Mindezt elérhető áron!!! Szuper ajándék babás alkalmakra! Bár, én csak úgy beleszerettem...

 

1601111_3922402795821_1498565432_n.jpg

Kiss and Hug and Peace and Love

A bejegyzés trackback címe:

https://misses.blog.hu/api/trackback/id/tr495774705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása