Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fashion Mommy

2014.01.17. 18:29

S-től XL-ig

 

 

Mikor 13 hónappal ezelőtt kiderült, hogy kisbabám lesz, -megjegyzem természetesen azóta is- úgy érzeztem,  én vagyok a világ legszerencsésebb és legboldogabb nője. Babával a pocakban is nagyon kegyes volt hozzám a természet, mert egy csepp rosszullétem sem volt. Cserébe azonban reggeltől estig, tudtam volna aludni. Volt olyan nap, mikor alkalmam volt rá, hogy gyakorlatilag egész nap pizsamában dzsezzeltem otthon. Egyik kanapéról a másikra fetrengtem, s mikor már a nappali összes szegletében szundítottam egy kicsit, akkor morcosan bevonultam a hálóba, hogy ott is vackoljak egy csöppet. Ekkor még nem voltam valami nagy darab. De, ami késik nem múlik. Terhességem végére 53 kg-ról sikerült 90 kg-ra felhízlalni magam. Azért, az hozzátartozik az igazsághoz, hogy mindehhez 173 cm a magasságom, így korábban inkább túl sovány voltam. Ez azért mégis csak túlzás volt.  A dokim, rendesen leszidott, hogy embereljem meg magam és vegyek vissza egy kicsit a zabálásból. De, ez persze nem ment. Egy 10 kg-os dinnyét képes voltam 24 óra alatt bepucolni úgy, hogy emellett 1-2 l fagyi és egyéb nyalánkság is lecsúszott.

Ekkor, már nehezen mozogtam és elég forró volt a nyár is. 43 fok árnyékban. Az elefánt lábaimmal, már lépdelni sem tudtam, csak döcögni. Egyik kedves barátnőm, meg  is jegyezte, hogy "nekem is megvan az a tipikus terhes járásom", s amikor ezt el is kezdte utánozni (ami úgy nézett ki, mintha egy óriás dinoszaurusz összeszűrte volna a levet egy vízilóval, s a kettő keresztezéséből lettem volna én), az már nem volt olyan vicces. Utolsó hónap lévén, a hormonjaim is sambáztak, így legszívesebben sírni tudtam volna.  Aznap, mikor elindultunk a kórházba szülni, már a bűvös 93 kg-ot súrolta a mérleg  nyelve. Mivel a fájások rendszertelenül kezdődtek, és aznap csak egy normál CTG vizsgálatra lettem berendelve, én teljes "báli szettben" feszítettem, immár XL-es méretben, hiszen aznapra vendégeket vártunk. Full sminkben, óriási lógós bizsuval a fülemben, és egy s-es méretben talán csini kisruhában ( az enyém inkább egy lakodalmi sátor ponyványára hasonított) indultam a szülészet felé. A férjem még készített rólam egy utolsó fotót, amit jól elástam a számítógépünk legmélyebb mappájába, na azon úgy néztem ki, mint a Michelin bábu kisminkelve. A szülészeten, amikor felfektettek a vizsgáló ágyra és megnézték, hogy hol tart a folyamat, nem is nagyon értették a dokik, nővérkék, hogy ennek a némbernek meg mi a baja, hogy sminkben, felcicomázva indult szülni. Azt persze én nem tudtam mindenkinek elmondani, hogy "Kérem, én nem szülni indultam ma, hanem vendégségbe, csak közbe jött ez az apróság...", így vállaltam a ferde tekinteteket és a hátam mögötti kuncogásokat. A férjem szerint, nem is én lettem volna, ha véletlenül nem úgy alakul, hogy teljes make up-pal megyek szülni. :) Na, de ami után túl voltam a szülés fáradalmain, itt tennék egy csillagászati ugrást, mert senkit nem szeretnék terhelni a kevésbé vicces, mint inkább véres részletekkel, kezdődhetett is a legizgalmasabb időszak az életemben. ANYA lettem!!!!!Annak minden fájdalmával, de csodájával együtt. Mivel ennek a bejegyzésnek a témája -csapongó gondolataim ellenére-  az öltözködés újdonült anyukaként lenne, így rá is térnék erre a vonalra. 

Akik még nem szültek azért, akik pedig már szültek, azért gondolják azt, hogy kismamaként, anyaként háttérbe szorul a smink, a divat és sok más is, amire korábban rászántuk az időt, netán szenvedélyünk volt. Pedig ez nem így van. Szükséges némi logisztika, hogy eljussunk fodrászhoz, netán kozmetikushoz, de nem lehetetlen feladat. Mint már említettem, Augusztus végén született meg első kislányom, aki most 5 hónapos, így jelenleg van némi rálátásom erre témára. Hiszen gondolom nem csak engem, de más hölgyeket is foglalkoztat a gondolat, hogy hogyan lehet megőrizni nőcisségünk javát annak ellenére, hogy meghíztunk, szoptatunk, és az alvást, mint mások által végzett tevékenységet, a túlértkelt kategóriába soroljuk.  Az tény, hogy az első 2-3 hónap nehéz és fárasztó volt, de most, hogy kialakult a napi rutinunk, és a baba is jól alszik, van némi időm magamra is. Ezért nekem sem kell lemondanom arról, hogy továbbra is csinos legyek. 

 

Tipp1: Segítségül hívhatjuk a különböző divatblogokat, öltözködés specifikus applikációkat, melyet már pár másodperc alatt letölthetünk okostelfonunkra. Az egyik ilyen pl. a www.fashionfreax.com Ez egy olyan app, amelynek segítségével bárki feltöltheti napi otufit-jét, vagy épp alkalmi szerelését, de akár még a lakásunk új dizájnjáról is posztolhatunk képet. Az alkalmazás nemzetközi, így a világ legkülönözőbb pontjain élő nőtársaink ötleteit elleshetjük. 

 

Tipp2: Amikor a baba alszik pihenjünk mi is.  Ez közhely talán, de nem véletlen. Ha, azonban többször is alszik egy nap, akkor könnyebb dolgunk van, mert egy másik pihi időben, akár magunkat is "összerakhatjuk". Ettől garantáltan jobb kedvünk lesz. Haladjuk apróbb lépésekben. Előrször csak dobjunk fel, valami könnyedebb nappali sminket. IGEN!!!Otthonra is!  Nem felesleges. Persze nem kell úgy kinéznünk a kanapén, mint akire ráborítottak egy tonna csillámport, pelenkázás közben ugyanis, ennek kevés hasznát vesszük, de egy kis szemcerka, alapozó, vagy aki nem szereti az helyettesítheti  BB krémmel, szájfény, szempillaspriál, még senkinek sem ártott meg. S, így talán a pasink sem fog megijedni, mikor haza ér a munkából, hogy a kanapén gubbasztó kócos boszorkány, akit reggel otthon hagyott, még mindig ugyanabban a pózban van, a pizsamáját sem vette le. Eközben pedig éppen a  bömbölő kisbabát próbálja jobb kedvre deírteni. Igen, kérem szépen! Minek tagadni. Nyilván, minden friss és kevésbé friss anyukával előfordult már, hogy valami hasonló "csendélet" része volt. 

 

Ahhoz azonban, hogy újra tudjuk régi kedvenceinket hordani, nem csak fogyásra van szükség. Erről talán kevés szó esik, de a gátseb, a császármetszés hege, a legtöbbek esetében nehezen gyógyul, legalábbis, mire teljes érzékenysége elmúlik, bizony jó néhány hónapnak el kell telni.  A mellek a szoptatás idején, nagyon igénybe vannak véve, így olykor még a melltartó, vagy 1-1 feszesebb felső viselése is nehézkes lehet. FONTOS, hogy ne siettessük az időt. Mindenkinél más időpontban érkezik el a "visszaváltozás" ideje a szülés után. Csak, akkor préseljük magunk bele a farmerba, ha a sebeink, bárhol is legyenek, már teljesen begyógyultak. Addig divat, csiniminizés ide vagy oda, inkább az egészésgünkre legyünk tekintettel. Az öltözékünk is változik természetesen, ha kisgyermekünk van. Nem valószínű, hogy babkocsit tolva a boltba, patikába, gyerekorvoshoz, babauszúszásra, ringató foglalkozásra kedvünk lesz a legmenőbb platform tűsarkúba menni, de azért ne vessük el a gondolatot, hogy mi is nézhetünk ki jól. Egy kék farmer, egy bokacsizma, egy elől gombos blúz vagy ing, még szoptatás idején is kényelmes és praktikus lehet. Erre vehetünk még egy blézert, vagy zakót, ettől mindig elegáns lesz a szett. Ne feledkezzünk meg a kiegészítőkről sem. Egy pár db karkötő, vagy egy nagyobb fülbevaló, nyaklánc, még a legegyszerűbb outfit-et is feldobja. 

 

 

 

 

 

 

Ha van rá módunk, megvehetjük a korábban kedvelt nőimagazinjainkat is, és mikor a baba már alszik, vagy éppen játsszik, akkor átlapozhatjuk a legújabb trendek után kutatva. Magyarországon is kapható szinte az összes híres divatmagazin. Ezeket angolul, de magyar nyelven is megvásárolhatjuk. 

Néhány példa: ELLE, Vogue, Cosmopolitan, Marie Claire, Glamour, InStyle, JOY...

 

 

 

P.S.: Saját tapasztalat!!!!! Ne, 3 hónapos babával kezdjünk bele egy óriási átváltozásba, miszerint csokibarna hajunkat tejfölszőkére szeretnénk varázsolni, mert ez sem anyagilag, sem idő beosztás szempontjából nem a legmegfelelőbb.  Nekem már késő, belevágtam, de talán egy-két lelket még megmenthetek ettől a tortúrától. 

 

A következő bejegyzésemig is legyetek vidámak, és érezzétek jól magatokat a bőrötökben. Babástul, Papástul együtt. Hiszen, ha jókedvű a mama, jókedvű a baba és a papa. 

 

Kiss, Love, Peace and Hug

 

by MRS. SMLXL(ili)

A bejegyzés trackback címe:

https://misses.blog.hu/api/trackback/id/tr815752895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása